God jul og et godt nytt år!

Juleklokkene ringer snart julen inn, og året er snart omme. Et Norge med Høyre i regjering og Erna ved roret fører en trygg kurs i krevende tider. Gode resultater av vår politikk melder seg nå på løpende bånd. Helsekøene går ned, elvene lærer mer på skolen og det bygges mer vei- og jernbane enn på lenge. Folk og gods kommer tryggere og raskere frem. Og landets beredskap og sikkerhet er styrket. I en utryggere verden er landets sikkerhet og trygghet for innbyggerne en høyt prioritert oppgave. Høyre bygger og trygger Norge.

Forberedelsene til stortingsvalget er allerede godt i gang. Vi vil til neste år være avhengig av alle gode krefter som kan bidra til fire nye år i regjering. Vi har så mye mer å utrette, og vi vil innkassere resultatene av politikken vi allerede har gjennomført. Sammen skal vi klare det, og takk for din innsats og bidrag til Høyre i 2016.

God jul og et godt nytt år!

Hårek Elvenes,

Fylkesleder