Tusen takk til alle som twitret, delte bilder og så på film fra Høyres landsmøte!

I løpet av tre dager med debatter, voteringer og finpuss av formuleringer ble vi enige om Høyres program for de neste fire årene. Og Høyres politikk ble ikke bare diskutert i gangene på landsmøtehotellet. Vi gleder oss over at det er så mange som snakker om Høyres nye ideer i sosiale medier!

Noen tall:

1887 personer twitret fra Høyres landsmøte, og det ble til sammen 6016 tweets på vår offisielle hashtag #hlm13. Følg gjerne Høyre på twitter.

Vi talte 1291 tweets under Erna Solbergs landsmøtetale, og @erna_solberg ble nevnt i 595 av dem. Etter hashtagen #hlm13 ble #nyregjering brukt mest.

På Facebook la vi ut noen av politikernes hjertesaker, og ba om innspill fra følgerne våre. Det var rundt 4000 som så hver av disse sakene, og vi fikk inn 93 hjertesaker fra dere. Det syns vi er supert. Alle svarene blir lest og tatt med videre.

152 filmer ble lagt ut på YouTube, og fortsatt skal vi legge ut flere. Til sammen varer filmene i 12 timer, 40 minuter og 19 sekunder. Klippene kan du se på vår YouTube-side.

Det ble delt nærmere 300 bilder på Instagram merket med #hlm13. De aller fleste ble lagt ut av deltakerne. Sjekk gjerne ut vår Instagramprofil.

En måling viser at det ble twitret om landsmøtet fra over 250 forskjellige steder, også fra utlandet.

De som fulgte oss i sosiale medier under landsmøtet, fikk se bilder av Erna Solberg som forberedte seg til talen, de fikk være med under landsmøtemiddagen og de fikk mer informasjon om sakene det var debatt om i salen. Og viktigst av alt: De fikk delta i debatten om hvordan en ny regjering skal prege Norge.

Vil du snakke med oss i sosiale medier, og se bilder vi legger ut fra kulissene?

Vi er til stede på:

Twitter: @hoyre

Instagram: @hoyre

Vine (Søk etter Hoyre i appen)

PS: Vil du gjenoppleve stemningen på landsmøtet? Se video på YouTube

Mer fra landsmøtehelgen finner du på vår landsmøte-side