DDE-vokalist Bjarne Brønnbo åpnet samlingen med kjente sanger som skapte både jubel og allsang i en fullspekket sal. Deretter entret Høyreleder Erna Solberg talerstolen hvor hun snakket om Høyres nye ideer og bedre løsninger.

Valgkampstrategien er klar

Alle Høyres medlemmer er invitert med til Dugnad for en ny regjering. Deltakerne på årets første kampanjesamling var enige: Høyre er, og skal være, best på valgkamp. Derfor skal vi få enda flere med!

Deltakerne fikk innføring i alt fra Høyres politiske hjertesaker til hvordan de best kan organisere valgkampen lokalt og hvordan vi sammen skal klare 400000 husbesøk kommunisere med velgerne frem til valgdagen 9. september.

- Høyres valgkamp handler om direkte velgerkontakt. Vi skal ut og møte velgerne og snakke om Høyres løsninger. I tillegg skal vi lytte til hvilke saker velgerne er opptatt av og bruke alle gode innspill til å utvikle politikken vår videre. Den beste politikken er den vi skaper sammen, sier Høyres markedssjef, Gunnar Kongsrud.

Svært god stemning

Helgen var preget av hardt arbeid, men også mye sosial hygge hvor deltakerne ble bedre kjent og lærte av hverandres erfaringer – det skal være gøy å drive valgkamp for Høyre.

- Her har stemningen vært på topp fra første sekund! Dersom vi driver en valgkamp med det engasjementet jeg har sett denne helgen garanterer jeg at vi vinner valget. Nå skal vi gå fra planer til handling og sørge for et knallgodt valgresultat for Høyre og en ny borgerlig regjering med Erna som statsminister, avslutter Kongsrud.

Neste kampanjesamling er i Oslo 25. – 26. mai. Mer informasjon om program og påmelding vil snart komme ut på Mitt Høyre.