Hvis du skal på landsmøtet og er interessert i samferdsel kan du ikke gå glipp av dette seminaret fredag morgen på landsmøtehotellet. Samferdsel er et av regjeringens offensive satsingsområder og vi er godt i gang med å endre transportsektoren på mange områder. Her får du vite hva som er gjort, og hva som kommer!

Hva innebærer regjeringens moderne samferdselspolitikk? Hva betyr infrastruktur for videre velferdsvekst? Og hva har samferdselsinvesteringene å si for produktiviteten vår?

Dette er bare noen av spørsmålene vårt spennende panel av næringslivsfolk, professorer, politikere og arbeidslivsorganisasjonene skal forsøke å svare på timene før det braker løs i landsmøtesalen.

Du får også presentert innholdet i regjeringens nye og moderne samferdselspolitikk. Og selvsagt får du muligheten til å stille spørsmål til våre ledende samferdselspolitikere og deltagerne i panelet.

Her er noen av de du får treffe:

Gunvor Ulstein, konsernsjef i Ulstein Group (se smaketbit her)

Torger Reve, Wilh. Wilhelmsen-professor ved Handelshøyskolen BI (se smaketbit her)

Petter Brubakk, direktør i NHO

Hvis du har tenkt å vinne høstens valg i din kommune kan du ikke gå glipp av dette. Vi håper å se deg!

Detaljer:

Dato: 24.april (landsmøtefredagen)

Tid: 9-11 (landsmøtet settes kl.12)

Sted: Landsmøtehotellet