Ernas var førstemann. Hennes innledning utløste en kjempe spørre- og kommentarbølge fra salen - programrammen sprakk altså i første sekvens!

De etterfølgende innledere - Tore Haugen - 2. nestleder i SHL om seniorenes organisasjon, fylkessekretæren i Sogn og Fjordane Ingvar Myrvollen om hvordan han bruker "gulerøtter" i sitt arbeid med å rekruttere medlemmer og tilslutt HH's Teddy Kjendlie som viste Høyres hjemmesider, "din side" i systemet og også sveipet innom twitter, blogg og facebook var alle dyktige formidlere og salen var "med".

Lørdagskvelden ble avrundet med en hyggelig middag med tilhørende taler - som seg hør og bør i en Høyre-middag.

Dag 2 - søndag 22. januar - var dagen for gruppearbeid. Fire grupper tok for seg 4 ulike problemstillinger og resultatet ble lagt frem i plenum. Disse gruppearbeidene vil bli samlet/sydd sammen og utsendt i organisasjonen så fort det er ferdig og behandlet i landsstyret.

Quest-backresultatene tyder på at deltakerne er meget godt fornøyd med konferansen og flertallet sier de har hatt stort utbytte av å delta.