Utfordrende oppgaver og topp foredragsholdere fra politikk, media og næringsliv er det du får på Norges beste politiske kurs.

Det har vist seg at deltagelse på Eliteprogrammet har stor innflytelse på hvordan man senere gjør det i politikken og i næringslivet. Elitekurset ble første gang avholdt i 1960, og siden den gang har blant andre John G. Bernander, John Christian Elden, Børge Brende, Jan Petersen, Per-Kristian Foss, Ine Marie Eriksen Søreide, Torbjørn Røe Isaksen og Henrik Asheim deltatt.

Elitekurset er den perfekte skoleringen for deg som har tro på deg selv, har et brennende politisk engasjement, et ønske om å lære mer og liker å bli utfordret. De andre ungdomspartiene misunner oss denne skoleringen,så du har ingenting å tape på å søke!

Last ned Kvalifiseringsoppgavene her.

Søknadsfristen er satt til søndag 31. januar, 2010. Send oppgavene til info@ungehoyre.no med ”SØKNAD ELITEPROGRAMMET 2010/11” i emnefeltet. Er ikke oppgaven Unge Høyre i hende kl. 08.30 på mandag 1. februar vil du ikke bli vurdert som søker. Sjekk at du har fått mail som bekrefter at søknaden din er mottatt!

Spørsmål om oppgavene kan rettes til politisk rådgiver Paul Joakim Sandøy på paulj@hoyre.no, eller til årets Elitegeneraler Eivind Saga (eivind@ungehoyre.no) og Rikke Sjøberg (rikke@ungehoyre.no).