Seniorleder, Turid Wickstrand Iversen berettet om situasjonen – hun gav et overordnet perspektiv på hvordan SHL vil arbeide fremover. Den politiske nestleder Per Foshaug informerte om hvilke politiske saker det politiske utvalget har satt på agendaen, samt hvordan SHL skal gi innspill til partiets programkomite.

Organisatorisk nestleder, Tore Haugen fortalte om utviklingen; 6 nye foreninger i år med forhåpentligvis ennå en før nyttår. SHL skal avholde en større organisasjonskonferanse i slutten av januar og til denne er vi opptatt av å få med flest mulig av våre seniorkontakter.

På spørsmål fra seniorledelsen svarte partilederen at jo, Senior Høyre er en viktig del av Høyre. Det er gjennom denne organisasjonen Høyre kan nå frem til eldre velgere. Erna var også glad for at SHL ikke bare er opptatt av ”sykehjem og pleie” – Senior Høyres tillitsvalgte utgjør en kunnskapsbank som er viktig å få med, sa hun bl.a.