- Folk er veldig positive til at vi kommer på besøk også utenom valgkampene. Det gir dem mulighet til å komme med innspill til hvordan byen drives og gir oss gode innspill i forbindelse med programprosessen, sier Geir Staib sjefssekretær i Oslo Høyre.

Her kan du lese litt om hva som skjer i resten av landet:

Det tar helt av i Hedmark!

Hedmark har hatt to besøk av partileder Erna Solberg. I løpet av besøkene har man snakket om fylkesmannens inngrep i lokaldemokratiet, politiet, asylpolitikken og frafallet i videregående opplæring. Det har vært mye medieinteresse for disse sakene. Glomdalen skriver blant annet: "Bøndene bør stemme Høyre".

I tillegg har foreningene Åmot, Trysil og Eidskog hatt aksjoner. I Eidskog inviterte man til åpent møte med "pølser og politikk". Slikt gir nye medlemmer!

Askøy på husbesøk med Erna!

Askøy hadde besøk av partilederen og gikk på husbesøk. Hun ble tatt veldig positivt i mot av velgerne som var glad for å få besøk av en politiker.

I Akershus har målinger og aksjoner gitt gode avisoppslag!

Foreningene er godt i gang med kampanjen i Skedsmo, Ullensaker og Nes har man nesten doblet oppslutningen siden valget i 2007. Nes Høyre har gått frem 110 prosent, kan Raumnes fortelle.

Trondheim Høyre med høye ambisjoner!

I Trondheim lover man å ha stand fast hver 14. dag frem til valget. Ett år igjen kampanjen og gode målinger har gitt foreningen motivasjon så nå skal man kjempe helt frem til valgdagen. Så her skal ikke kulde eller snø stoppe Høyre fra å vinne tilbake makten i byen!

Troms retter ett år igjen kampanjen mot næringslivet!

Etter flere gode aksjoner i Troms er det nå tid for at næringslivet skal høre om Høyres politikk. De har booket møter med flere bedrifter rundt i fylket i forbindelse med ett år igjen kampanjen. Teamene er næringspolitikk og gründerskap.

Nordland satser på ideologi og medlemsverving.

Fylket har hatt besøk av Torbjørn Røe Isaksen som satt fokus på de private barnehagene i Vefsna. I tilegg skal både Jan Tore Sanner og Bent Høie til fylke på bedriftsbesøk og medlemsmøter.

I Brønnøysund fikk man 15 nye medlemmer i forbindelse med aksjon og som de selv sier; et godt eksempel på at Erna har rett, det blir ikke flere medlemmer hvis man ikke spør!

Husbesøk og pendleraksjoner i Østfold.

Fredrikstad ble kvitt 10 liter kaffe og masse materiell i forbindelse med en pendleraksjon. Moss har hatt stands og gjennomført husbesøk. I Halden, Sarpsborg og Askim er man også godt i gang med kampanjen!

Hammerfest Høyre leder an i Finnmark!

Hammerfest Høyre har gjennomført en et år igjen kampanje i Hammerfest Sentrum. Trykte opp de ferdiglagede DM å delte ut til en smilende og positiv befolkning.

Les mer om ett år igjen kampanjen her.