Bolle-feiring for Høyre i Skedsmo!
Romerikes Blads valgbarometer peker i retning av maktskifte etter 100 års Ap-styre i Skedsmo. En feststemt Kjartan Berland ble raskt kvitt 500 hveteboller på Lillestrøm torg lørdag.
For mer, klikk her.

Delte ut nesten 1000 boller i Moss!
Moss Høyre delte ut nesten 1000 boller dagen før kommunalkonferansen, og så legger de ut på dørbank med meningsmålinger på 34, 8% i ryggen.

Barnehageaksjon i Sola!
Sola Høyre markerte sin støtte til de private barnehagene ved Håland barnehage torsdag 2. september.

Klepp Høyre med god mat!
Klepp Høyre hadde stands på Jærdagen, grillet Sterling Kveite til folket og var en meget godt besøkt stand.

Askøy i Hordaland gir gass!
Har trykket opp 5000 flyers som skal ut på stands og i postkasser. Har sendt DM (og vil sende ut fler) til ca 300 personer som er knyttet til næring, skole, FAU, frivillighet, og lignende. Sto på stands fredag 10. og lørdag 11. september for å dele ut flyer og samtidig gjøre medlemsverving. Skal dele ut flyers i postkasser 14., 15, og 16. september.

Hallingdal slår sammen kreftene!
I Hallingdal har foreningene bestemt seg for å slå sammen sine krefter og samarbeide om å lage en kampanjestrategi og deretter en lang valgkamp sov vil føre til seier i 2011. Vi følger spennende med. Dette arbeidet kan være til inspirasjon for mange små foreninger rundt i landet. Sammen kan bygdene utgjøre et apparat like stor som en by!

Vikersunddagene i Buskerud!
Høyre-folk var ute i gatene og delte ut "Glad" brosjyren. Det var Vikersunddager og masse folk.

Røyken Høyre godt synlig i kommunen!
Åpnet den lange valgkampen med stand tre steder i Røyken med nesten 20 aktive medlemmer. Skal markere seg med flere aktiviteter nå fremover.

Trøkk i Troms !
Stor stemning i Troms under Nord-Norsk Matfestival i Målselv. Startet 1 år igjen kampanjen med skikkelig trøkk på Høyres stand, festivalmiddag om kvelden med TOPP stemning. Alt kombinert med et MEGET vellykket fylkesstyremøte.

Oslo lager prøvevalgkamp!
I Oslo skal man i løpet av de neste to ukene gå på husbesøk, ha morgenaksjoner og stands i alle (!!) 15 bydeler. I tillegg vil man som parti i to uker være i fullstendig valgkampmodus med strategimøter og alt som hører til. Rett og slett en generalprøve!

Mange aktiviteter i Hedmark forrige uke!
Syv helsider i avisene på fredag, med temaene: ressurssituasjonen i politiet, transittmottak, transportregler for næringslivet, nyutdannede politistudenter som ikke får jobb og fylkesmannens utidige innblanding. Pølser, pils og politikk i Eidskog. Vervet 8 nye medlemmer siste uke.

Liv og røre på Makrellfestivalen!
Dette melder vår lokale kampanjeleder: "Heia..vi stillte på stand i Fosnavåg i helga som var under Makrell-festivalen. Mykje folk,og eit nydeligt vær..fekk mykje respons fra folk - nokre synst vi var tidlig ute i forhold til kommunevalg, andre vart tatt på senga..."

Lyngdal delte ut 1000 boller!
Lokalt har Lyngdal Høyre startet valgkampen. Dyrskuet i Lyngdal hadde rekordbesøk. Nesten 30.000,- mennesker.
Delte ut ca 1000 boller, 2000 Glad i Lyngdal-brosjyrer og massevis av ballonger. Fikk også vervet 10 nye medlemmer.
Ordfører Ingunn Foss deltok på alle 3 dagene og fikk massevis av innspill på hva som var bra og hva som kan bli bedre.

Barnehageaksjon i Telemark!

Oppover i Oppland!
Ute på stands i Gran og på Gjøvik. Begge disse kommunene hadde store arrangementer som vi var tydelig til stede på. Trykte opp egne Glad i brosjyrer begge steder. Gran Høyre har åpent møte neste onsdag. Man har spredt kampanjen utover et større tidsrom. Meldes om god stemning og verver nye medlemmer. Knalltall for Lillehammer på fredag. Egen måling der viser at vi har doblet oppslutning fra valget for tre år siden og ligger nå på over 20 prosent!

Ambisjoner for Bergen!
På lørdag var det aksjon i Sentrum, og på søndag var det turaksjoner i flere bydeler med saft, boller etc. Se også www.ambisjonerforbergen.no

Trondheim BLÅ igjen!
Med dette oppslaget i ryggen kunne Trondheim Høyre starte sin 1 år igjen kampanje med velgerkontakt og utdeling av brosjyrer.

Glade i Asker!r
I Asker inviterer man alle innbyggerne til å være med å gi innspill til program- og nominasjonsarbeidet. Det er trykket opp brosjyrer som skal fordeles til befolkningen gjennom kampanjeaktiviteter. Vi følger spent med!

Gå inn på HiT for å lese alt om 1 år igjen kampanjen

IKKE GLEM Å SENDE OSS BILDER, OPPSLAG OG GODE KAMPANJEHISTORIER!