For alle nyhetene fra landsmøtet, klikk her.

For Høyres Stortingsvalgprogram 2013-2017, klikk her.

Ifølge Høyres lover skal landsmøtet avholdes hvert år. Landsmøtets viktigste funksjon er å behandle sentralstyrets årsberetning, vedta partiets programmer og partiets lover. I år blir den viktigste saken behandling av Høyres Stortingsvalgprogram for 2013- 2017. Hele landsmøtet streames live på våre hjemmesider.

De som møter på landsmøtet, er sentralstyret, stortingsgruppen, regjeringsgruppen, Høyres fylkesordførere eller gruppeleder i fylkestinget, en representant for Høyres Kvinneforum fra hvert fylke, representanter fra fylkene, representant fra Svalbard Høyre, 20 representanter fra Unge Høyre, seks representanter fra Høyres Studenterforbund, syv representanter fra Senior Høyres landsforbund, styreleder i Høyres Studieforbund og generalsekretæren.

Nederst på denne siden finner du diverse landsmøtedokumenter og innkomne resolusjonsforslag.

Adgang på Høyres landsmøte

Alle som skal ha adgang til Høyres landsmøte må registrere seg på forhånd, og mottar adgangsbevis ved ankomst. Kontakt ditt fylkeskontor/sekretariat for påmelding.

Personer som ikke skal bo på hotellet under landsmøtehelgen må betale kr 545,- per dag. Dette dekker adgang til landsmøtet, Internett, mat i lunsj-tiden, kaffe, Pure Water og en kake-servering.

Her finner du Landsmøtedokumentet med årsberetning og foretningsorden