Kjære deltager!

Det er ikke mange dager igjen til vi skal møtes og vi gleder oss veldig! 250 deltagere har i skrivende stund meldt seg på vår Kampanjeledersamling på Quality Airport Hotell på Gardermoen 7. og 8. februar 2009.
Vi starter på lørdag 7. februar med lunsj kl. 1200, før selve konferansen åpnes kl. 13.15 med åpningstale ved Høyres leder Erna Solberg. Kom derfor i god tid slik at du rekker på både innsjekk og lunsj.

Praktisk om reise, hotell og mat
Reise må bestilles og ordnes av hver enkelt. Høyres Hovedorganisasjon dekker hotellovernatting, måltider og billigste reisealternativ (inkl. fly der dette er nødvendig). Foreningen som du deltar på vegne av, betaler en egenandel på 250 kroner. Dette skal altså ikke koste deg noen ting:-)

Har du behov for hotell fra fredag pga ugunstige flytider? Send meg en e-post! Noen av dere har allerede gjort dette.

Hotellet ligger kun 5 minutters kjøretur unna Gardermoen flyplass. http://www.choicehotels.no/hotels/hotel?language=nohotel=no014
For de av dere som flyr er det mulig å ta en shuttlebuss som går jevnlig. Du kan lese mer i vedlagt Busstabell.

Hva skjer denne helgen?
Vi kan love deg gode innledere med åpningstale ved Erna Solberg, god skolering med fokus på 1/2 år igjen kampanjen og direkte velgerkontakt, tips og råd om mediearbeid, muligheten til å bli kjent med andre i din situasjon, god mat, fest og underholdning. Les mer i vedlagt invitasjon/overordnet program. Detaljert program, minutt for minutt, samt deltagerlister vil bli utdelt ved innsjekk.

Bli med og gjør valgkampen 2009 til den beste i Høyres historie! Bli med på Kampanjeledersamling!