Ifølge en meningsmåling utført for tre lokalaviser er Høyre fylkets største parti, med nær 30 prosent oppslutning.

Avisene Firda, Sogn Avis og Firdaposten presenterte torsdag en meningsmåling hvor 29 prosent av de spurte sa de ville stemt Høyre ved et stortingsvalg i dag. Det er en vekst på 6,8 prosent fra forrige måling.

– Eg er fullstendig klar over at det er nokre månader att til valet, men dette er veldig inspirerande for alle. Og det er jo klart at to Bjørnár på tinget hadde jo vore heilt kanon, så det er klart at vi kjem til å leggje oss i selen maksimalt for å få best mogleg utteljing, sier stortingsrepresentant og Høyre sin toppkandidat i fylket, Bjørn Lødemel til NRK.

Bjørn Hollevik fra Florø har 2. plassen på Høyre sin stortingsliste.

– Vi tek no ikkje heilt av uansett, men at vi har gått fram over 16 prosent sidan valet i 2009. Det som er ekstra gledeleg er at vi har hatt ein jamn stigning heile tida. Dette er utruleg gledeleg for Høgre i Sogn og Fjordane, seier Lødemel.