Av Ane Åsholt Rolsdorph og Owidia Hedda Marie-Louise Antoanette Delmas Reisdad Wesenberg

Dette er nok et av de beste stedene en person kan ha OD dagen sin på, alle er så hyggelige og åpne. Dere har gjort denne dagen super!

Pengene vi tjener inn i dag, går til barn og skoler som trenger hjelp og beskyttelse. for eksempel skolene i Brasil. Vi er veldig velsignet med å få en flott skole og muligheten til å få en bra utdanning, noe ikke alle er. De 1000 kronene vi har tjent i dag har hjulpet mange barn i fattige land til å få en trygg skolevei, og muligheten til en bra utdanning.

Dagen i dag har vi brukt til å ta bilder, funnet ut om Høyre, og hva de står for, utforsket etasjene i Høyre bygningen og fått snakket med mange hyggelige personer.

I dag har vi brukt en dag av vår utdanning til å hjelpe mange andre barn som virkelig trenger det. Så i dag, har vi gått glipp av 6 timers skole, men i gjengjeld har andre barn fått et helt skoleår.

OD står for Operasjon Dagsverk, og har mange tusen engasjerte ungdommer, som vil hjelpe til å hjelpe andre barn på samme alder i andre land. Vi setter stor pris på at høyre støtter dette med å la oss jobbe her en dag! Tusen hjertelig takk for denne muligheten. Vi og andre barn setter stor pris på det.