- Underveis ønsker jeg å møte Høyres ordførerkandidater, lokale transportbedrifter som vil ha bedre veistandard, foreldre som er bekymret for trafikksikkerheten på skoleveien, taxisjåfører som er lommekjent på de lokale veiene og alle andre som har noe de ønsker å si.

- Bli gjerne med meg i bilen noen kilometer for å fortelle meg om "din" veistrekning.

- Det er på denne måten jeg blir i stand til å gjøre en enda bedre jobb for våre innbyggere. Det nytter ikke å sitte på kontoret mitt i fylkeshuset. Det er ved å tråle hver eneste krik og krok i det langstrakte fylket vårt jeg får den kunnskapen som gjør meg i stand til å være en ombudsmann, kall det gjerne ei vaktbikkje, for alle som opplever usikkerhet fordi veien til skolen er rasutsatt.

- Med Høyre i regjering og vår egen Linda Hofstad Helleland som leder av transportkomiteen på Stortinget har vi fått en hel annen satsing på vei og samferdsel.

- Høyre har sammen med de andre borgerlige partiene prioritert vei og samferdsel fremfor byråkrati og prosjektstillinger, i våre alternative budsjettforslag for fylkeskommunen. Dette fordi vi vet at det har så stor betydning for hverdagen til folk i både by og bygd. Ikke minst er gode veier en forutsetning for næringsutvikling og arbeidsplasser.

- Ta gjerne kontakt med meg på e-post torhild.aarbergsbotten@stfk.no eller på Facebooksiden Sør-Trøndelag Rundt.Legg gjerne også inn dine kommentarer, bilder og videsnutter på denne FB-siden, oppfordrer Torhild Aarbergsbotten som håper flest mulig følger henne på denne siden utover våren.