Stefan Heggelund:

Stefan er 28 år og kommer fra Oslo. Han har tidligere vært leder i Oslo Unge Høyre, og satt i sentralstyret til Unge Høyre fra 2006 til 2010, hvor han var 2. nestleder i 2008-2010. I 2004 vant Stefan Unge Høyres tradisjonelle Elitekurs og fikk navnet sitt på C.J. Hambros pokal. Stefan har frem til han ble valgt inn på stortinget ved årets valg jobbet som kommunikasjonsrådgiver i Choice Hotels, og tidligere jobbet som kommunikasjonsrådgiver i JKL.

Henrik Asheim:

Henrik er 30 år og kommer fra Bærum. Han var leder i Unge Høyres Landsforbund i perioden 2008-2012, og satt før det som nestleder i 2007-2008. Henrik jobbet i Høyres kampanjeavdeling frem til han ble valgt inn på stortinget fra Akershus ved høstens valg og har tidligere jobbet i Adecco.

Tina Bru:

Tina er 27 år og kommer opprinnelig fra Østfold, men er nå valgt inn på stortinget fra Rogaland hvor hun har studert og jobbet siden 2006. Hun har tidligere vært leder i Rogaland Unge Høyre og satt i sentralstyret i Unge Høyre i perioden 2008-2010. Hun kommer til stortinget fra jobben som politisk rådgiver for fylkesordføreren i Rogaland, Janne Johnsen.

Peter Christian Frølich:

Peter Christian er 26 år gammel og kommer fra Bergen. Han har tidligere vært leder for Bergens Unge Høyre før han ble ansatt som rådgiver for byrådet i Bergen. Under valgkampen i 2011 ble han en av Bergens mest profilerte politikere, da han kom inn i bystyret i Bergen. I dag sitter han i Unge Høyres sentralstyre og er ansatt i advokatfirmaet Kluge.

Erik Skutle:

Erik er 23 år og jobber som rådgiver for byrådet i Bergen. I 2011 ble han valgt inn i bystyret i Bergen, og året etter vant han Unge Høyres prestisjetunge elitekurs. Skutle er i dag leder for Hordaland Unge Høyre.