Erna ønskes velkommen av Haktor Slåke

Statsminister Erna Solberg besøkte Frogn

I dag, fredag 14. august 2015 besøke statsminister Erna Solberg Frogn og Tines fotballskole på Ullerud.  Haktor Slåke, Høyres ordførerkandidat ønsket velkommen sammen med DFI leder Stein Erik Halck.  Erna fikk en omvisning og innføring i hva fotballskolen er og betyr, og delte ut diplomer til beste jente- og guttetrener under fotballskolen.

Statsminister Erna Solberg besøkte Tines Fotballskole på Ullerud i dag, i strålende solskinn. Frogn Høyres ordførerkandidat, Haktor Slåke ønsket velkommen. Ali...ce Langebeck og Kristoffer Fremstad ble hedret som henholdsvis beste jentetrener og guttetrener under foballskolen. Erna stod for utdeling av diplomer. Nesten alle av barna som ønsket fikk enten tatt en selfie eller fikk en autograf av Erna som var tålmodigheten selv. Hun fikk også en prat med tidligere Brann-trener, nå i DFI - Teitur Thordason, men ingen av ungene var tilhenger av Brann - så da så.

Noen av Høyres representanter v. Kristoffer Grude overrakk Erna et skriv som forklarte om vanskelighetene med å få etablert Biltema på Måna. Erna skulle både lese og beskue område på vei til neste stopp.

En del av Frogn Høyres representanter og medlemmer var til stede og fikk tatt en gruppebilde med "sjefen" før hun dro videre.