Høyres plan for utvikling av Nittedal 2022 – 2034

I forbindelse med revidering av kommuneplan inviterer Nittedal Høyre til medlemsmøte onsdag 14. april kl 19.00.

For å komme i mål med boligbygging og areal til næringsvirksomhet på en måte som er i tråd med FN`s bærekraftsmål og kommunens strategiske styringsmål må vi tenke helhetlig og langsiktig i arbeid med ny kommuneplan.

Nittedal Høyre står fast på at den beste veiutvidelsen gjennom Nittedal foregår via tunnel og vil jobbe målrettet for dette alternativet i forbindelse med revidering av arealplan og framtidig tettstedsutvikling i Nittedal. Vi er opptatt av et godt samarbeid med regioner sør og nord for oss, og også Lillestrøm og Oslo i tillegg til Stor-Oslo Nord i dette arbeidet.

Nittedal Høyre vil ta vare på naturressurser og næringsliv samtidig som vi vil legge til rette for en innovativ, miljøsmart og moderne boligbygging som bevarer Nittedals grønne preg.

Ta kontakt med styret for å få kontaktinformasjon og påmelding til digitalt medlemsmøte vedrørende Høyres løsninger for fremtidens Nittedal.

Tidspunkt: Onsdag 14. april kl 19.00.

Digital plattform: Teams

påmelding / kontaktperson: annehilde78@outlook.com