kommentar
Full fart fra scenen med mange gode innledere, deriblant selveste statsministeren.

Trøndelagssamlingen

Lørdag 5. var både Nord- og Sør-Trøndelag Høyre samlet i Stjørdal til felles årsmøte helg. På programmet var de trønderske statsrådene Børge Brende og Linda H. Helleland- og selveste statsministeren.
Dette er den desidert største samlingen Høyre i Trøndelag noen sinne har hatt. Til sammen var det over 220 påmeldte, i tillegg deltok det gjester fra fjern og nær.

Det var et heftig program med blant annet tre statsråder. I tillegg fikk vi besøk av Nikolai Astrup, nestleder i program Høyres programkomité.

- Et fantastisk arrangement som virkelig bidro til å sette Høyre på dagsorden i Trøndelag. Jeg opplevde at stemningen, energien og engasjementet nærmet seg landsmøtenivå, og håper fylkene fortsetter å avholde felles årsmøte også i årene som kommer, sier Nikolai Asrtup i en kommentar.

Under samlingen hadde vi også besøk fra ansatte i Høyres Stortingsgruppe (Maren Aasan)  og fra kampanjeavdelingen i Høyres Hovedorganisasjon (Aparna Meghare). De var med på skape stemning i fellesområdet der Sosiale Medier og vervekampanje var i fokus.

På søndag var det duket for årsmøte. Tiltross for litt overtid, kom årsmøtet igjennom sakslisten og ny leder ble valgt. Høyres Trøndelagskontor vil gratulere Anders Kiær som nyvalgt leder av Nord-Trøndelag Høyre og alle som deltok under helgens samling. Vi ser allerede frem til neste års samling :-)