Hvem bør toppe listen til Høyre i kommunestyret neste periode?

Nominasjonskomiteen vil med dette oppfordre våre medlemmer til å sende inn forslag. Hvem bør toppe listen til Høyre i kommunestyret neste periode?

Kandidatforslag sendes til leon.mossing@hotmail.com innen 05.04.2022.

Vi ser frem til Kommunestyrevalget i september 2023 og prosessen med å finne en god ordførerkandidat til Høyres liste i Porsgrunn kommune er i gang. Vi velger å nominere en ordførerkandidat først, slik at vi kan starte profileringen av hovedutfordreren til Arbeiderpartiet i Porsgrunn tidligst mulig.

Foreslåtte kandidater må ikke være medlemmer av Høyre, men må naturligvis bli det før de kan bli nominert.

Vi vil gjerne ha en så mangfoldig liste som mulig og trenger derfor forslag til kandidater med ulik bakgrunn.

Som et folkeparti skal vi forsøke vårt beste å avspeile kommunen. Fremfor alt vil vi gjerne ha kandidater som nyter respekt i sitt nærmiljø, på arbeidsplassen, i idrettslaget, menigheten eller andre frivillige organisasjoner.

Skal vi få en liste med bred appell er vi helt avhengig av gode forslag fra våre medlemmer og sympatisører.

Kandidatforslag sendes til leon.mossing@hotmail.com innen 05.04.2022.

Alle som blir foreslått, og som nominasjonskomiteen ønsker å ha med på listen, vil bli forespurt om de er valgvillige.