Presseinformasjon for Høyres landsmøte 2016 finner du her [554 KB] 1.4.2016

Høyres landsmøte 2016 blir avholdt på Gardermoen 8. til 10. april, på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport. Samtidig avholdes Mulighetskonferansen. Fristen for akkreditering er utløpt, ta kontakt med Marte Ziolkowski på maz@stortinget.no eller tlf: 414 02 631 eller joms@stortinget.no Joachim Meier Svendsen tlf: 95 241 241.

Vi vil bruke sms-varsling under landsmøtet i forkant av større hendelser, som partileders tale, pressekonferanser osv.  Det er mulig å be om denne varslingen også for journalister som ikke deltar, med epost til maz@stortinget.no

Kontakter:

• Alle spørsmål angående statsminister Erna Solberg, kontakt Sigbjørn Aanes på tlf: 928 87 886
  • Henvendelser om landsmøtet, praktiske spørsmål og annet, Marte Ziolkowski på maz@stortinget.no eller tlf: 414 02 631 eller joms@stortinget.no Joachim Meier Svendsen tlf: 95 241 241
  • Andre spørsmål: Høyres pressetelefon, tlf: 47 46 69 10 (ikke sms)

Annet:

• Hele landsmøtet vil bli streamet live på www.hoyre.no
  • Teknisk support: TrippelM

- Program og landsmøtedokumenter kan du laste ned fra informasjonssiden for Høyres Landsmøte 2016.

Ifølge Høyres lover skal landsmøtet avholdes hvert år. Landsmøtets viktigste funksjon er å behandle sentralstyrets årsberetning, vedta partiets programmer og partiets lover. Hele landsmøtet streames live på våre hjemmesider.

De som møter på landsmøtet, er sentralstyret, stortingsgruppen, regjeringsgruppen, leder av sametingsgruppen, Høyres fylkesordførere eller gruppeleder i fylkestinget, en representant for Høyres Kvinneforum fra hvert fylke, representanter fra fylkene, representant fra Svalbard Høyre, 20 representanter fra Unge Høyre, seks representanter fra Høyres studenter, syv representanter fra Senior Høyres landsforbund og generalsekretæren.