Partilederdebatt på Høyres Landsmøte 2016 i The Quebe, Clarion, Oslo Airport Hotel Gardermoen
Partilederdebatt om borgerlig samarbeid Foto: Hans Kristian Thorbjørnsen

Eldre en ressurs på Høyres Landsmøte 2016

Kristin Clemet, Astrid Nøklebye Heiberg og de borgerlige partilederne sto for to av de mange flotte innslagene Senior Høyres delegasjon husker godt fra Høyres Landsmøte.

Aktive seniorer på Høyres landsmøte
Kristin Clemets talkshow med Erna og spissene fra våre borgerlige samarbeidspartnere ble en strålende avslutning på tidenes største Høyre-landsmøte med hele 1000 deltagere.

Senior Høyres delegater og deltagere holdt viktige innlegg om solidaritet mellom generasjonene, sikkerhet og forsvar, eldre som ressurs i arbeidslivet, fortsatt behov for lokalsykehusene, et mer rettferdig trygdeoppgjør, lovforbud mot aldersdiskriminering og ros til Regjeringens strategi for et aldersvennlig samfunn - og ikke minst hva eldre kan bidra med i arbeidet med integrering av innvandrere.
SHL har en funksjon i partiet – eldre er en ressurs!

Nedenfor kan du se statssekretær Astrid Nøklebye Heiberg snakke om regjeringens eldrestrategi fra landsmøtets talerstol, og Kristin Clemets partilederdebatt.

Hvis du vil se og høre flere innlegg fra debatten, kan du besøke Høyres nye TV-kanal og søke frem nettopp det innlegget du leter etter.

Regjeringens eldrestrategi

Kristin Clemets partilederdebatt