Bor det en politiker i deg?

Vi i Tønsberg Høyre ønsker alltid nye hoder og ideer velkomne! Våre folkevalgte og tillitsvalgte utgjør en stor Høyre-familie spredt rundt i hele landet. Vi er et bredt liberal-konservativt folkeparti som tror på individenes valgfrihet og sosiale ansvar.

I 2023 er det lokalvalg igjen og Tønsberg Høyre skal fylle valglisten med over 50 navn. Vi trenger deg med på laget. Har du et brennende engasjement for en sak eller ditt lokalmiljø, og har tenkt at du gjerne skulle engasjert deg mer i politikk? Bli med!

Ønsker du å stille til valg eller har tips til noen som burde det?

Ta kontakt med nominasjonskomiteens leder, Aksel Haraldsen på e-post aksel.haraldsen@advhb.no eller telefon:

Nominasjonskomiteens leder, Aksel Haraldsen ønsker innspill til gode kandidater som Høyre kan ha på kommunevalglista til neste år.

Hva skjer når jeg er valgt til listekandidat?

I Høyre legger vi til rette for at du kan lære mer om hvordan de politiske prosessene fungerer, hvor du kan finne mer informasjon, hvordan å argumentere, og hvordan du kan stille til valg eller bidra i valgkampen. Som ny folkevalgt vil du få tilbud om opplæring i det du måtte trenge – enten det er kurs og seminarer om politikk, samfunn og politiske prosesser – eller om det er hvordan skrive et leserinnlegg i papiravisa. Du skal vite at du aldri står alene, vi er et felles lag!