Møt Erna på Grisen!

Vår statsminister Erna Solberg kommer på Høyre stand fredag 2.juli kl 17 på Grisen Storsenter.

Erna Solberg på besøk!
Foto: Hans Kristian Thorbjørnsen
Statsminister besøk er ikke hver dag i Tvedestrand. Kom og slå av en prat med henne!

Fredag 2. juli kl 17 kommer statsminister Erna Solberg til Grisen storsenter for å bla. delta på Høyre stand. Aust-Agder Høyre sitt valgdistrikt deltar også med 1. og 2. kandidat til stortingslisten med Svein Harberg og Torunn Ostad. Det blir mulig å snakke med Statsminister Erna Solberg her i Tvedestrand. 😊💙

Etter at hun har besøkt bedriften Ertec på Grenstøl, skal hun delta på Høyres stand på Grisen kjøpesenter. Dette skjer ca kl 17.00 – 17.45. Fra kl 18 til kl 19 vil Erna være på Furøya. Der skal hun markere åpningen av Turistforeningens nyeste kystledhytte, Gjestehuset. Samt treffe noen av de frivillige som har gjort en fantastisk innsats der i flere år. Også her er det mulig å få en prat med henne.

Vi gleder oss stort til å få besøk av Erna, og vise henne deler av den flotte kommunen vår. 👏Et at de viktigste temaene blir det å skape flere arbeidsplasser og jobbe for mer inkludering av personer som av ulike grunner har falt utenfor arbeidslivet.

Både av hensyn til verdiskapingen og ikke minst den enkelte person, er det viktig å kunne delta i arbeidslivet. Ta gjerne en tur til Grisen kjøpesenter eller Furøya fredag ettermiddag. 😊

Marianne Landaas, ORDFØRER