Åpent møte med Frank Bakke-Jensen

EU-utvalget i Vestfold Høyre inviterer til åpent møte med vår rykende ferske EØS- og EU-minister Frank Bakke-Jensen

Europa – hva nå?

EU-skepsisen stiger i Europa, og nasjonalismen er på fremmarsj. Hvorfor snur europeerne ryggen til EU? Hvordan kan EU gjenvinne troverdighet og innta rollen som en samlende og stabiliserende aktør i det internasjonale samfunn? Hva bør være EUs viktigste oppgaver i tiårene som kommer og kan Norge påvirke.

Norge har begrensede muligheter til å påvirke/utvikle europeisk politikk så lenge vi ikke er medlem av EU, men vi blir allikevel påvirket. Hvilke muligheter har vi i det europeiske systemet? Hvordan kan dette bidra til å styrke Norge: lokalt, regionalt og nasjonalt? Hva er EU? Hva er Høyres EU-utvalg? Hvem er vi — hva gjør vi? Hva betyr EU for Europa og Norge?

Dette er spørsmål du kan få besvart!

Vi inviterer til foredrag og debatt, torsdag 12. januar, kl.18.30 på Fylkeshuset i Vestfold. Møterom Oseberg.

Møter er åpent for alle. Møt opp å bli bedre kjent med vår rykende ferske EØS— og EU-minister Frank Bakke-Jensen.

Hvem er Frank Bakke-Jensen? Han beskriver seg selv som en «ung, naturlig pen mann i sin beste alder som kan fremstå som litt beskjeden». Følg Frank på Facebook her.

Har du spørsmål — ta kontakt!

Tone Helen Jørgensen

Leder av EU-utvalget i Vestfold Høyre