Åpent møte med Frank Bakke-Jensen

EU-utvalget i Vestfold Høyre inviterer til åpent møte med vår rykende ferske EØS- og EU-minister Frank Bakke-Jensen

Europa – hva nå?

EU-skepsisen stiger i Europa, og nasjonalismen er på fremmarsj. Hvorfor snur europeerne ryggen til EU? Hvordan kan EU gjenvinne troverdighet og innta rollen som en samlende og stabiliserende aktør i det internasjonale samfunn? Hva bør være EUs viktigste oppgaver i tiårene som kommer og kan Norge påvirke.

Norge har begrensede muligheter til å påvirke/utvikle europeisk politikk så lenge vi ikke er medlem av EU, men vi blir allikevel påvirket. Hvilke muligheter har vi i det europeiske systemet? Hvordan kan dette bidra til å styrke Norge: lokalt, regionalt og nasjonalt? Hva er EU? Hva er Høyres EU-utvalg? Hvem er vi  hva gjør vi? Hva betyr EU for Europa og Norge?

Dette er spørsmål du kan få besvart!

Vi inviterer til foredrag og debatt, torsdag 12. januar, kl.18.30 på Fylkeshuset i Vestfold. Møterom Oseberg.

Møter er åpent for alle. Møt opp å bli bedre kjent med vår rykende ferske EØS og EU-minister Frank Bakke-Jensen.

Hvem er Frank Bakke-Jensen? Han beskriver seg selv som en "ung, naturlig pen mann i sin beste alder som kan fremstå som litt beskjeden". Følg Frank på Facebook her.

Har du spørsmål  ta kontakt!

Tone Helen Jørgensen

Leder av EU-utvalget i Vestfold Høyre