Programkomiteens førsteutkast - Viken Høyres fylkestingsprogram

Nå har du mulighet til å komme med innspill til Viken Høyres politikk. Viken Høyres programkomité legger i dag sitt førsteutkast til fylkestingsprogram ut på høring. Frist for innspill og forslag er 22.februar.

Har du innspill og endringsforslag til fylkestingsprogrammet, send disse til sekretær for programkomiteen: line.foss@hoyre.no innen 22. februar, husk å referere til linjenummer.

Viken Høyres programkomité består av:

Anette M. Solli, leder i komiteen fra Bærum. Simen Nord, nestleder i komiteen fra Moss. Tore Opdal Hansen, fra Drammen. Cecilie Lindgren, fra Asker. Monica Carmen Gåsvatn, fra Sarpsborg. Sandra Bruflot, fra Hole. Espen Andreas Volden, fra Eidsberg. Rune Kjølstad, fra Røyken. Hilde Merete Feragen, fra Vestby. Christian Bendz, fra Nannestad. Hanne Haatuft, fra Geilo. Gretha Evelin Thuen, fra Fredrikstad

Programkomiteen legger frem sin endelige innstilling til fylkestingsprogram 8.mars. Fylkestingsprogrammet vedtas 6. april av fylkesstyret i Viken Høyre og de 30 øverste kandidatene på fylkestingsvalglisten.

Les førsteutkastet her: