To nye kampanjemedarbeidere i Viken Høyre

Viken Høyre har ansatt Tord Deilok (26) og Celine Dørum Pettersen (25) i engasjement som kampanjemedarbeidere for Viken Høyre til over kommune- og fylkestingsvalget i 2019.

Tord Deilok, fra Drammen, har studert ved BI og Høgskolen i Buskerud og Vestfold. Tidligere har Tord vært ansatt som kampanjemedarbeider for Buskerud Høyre i forbindelse med stortingsvalgkampen i 2017, og kommune- og fylkestingsvalget i 2015. Tord blir kontaktperson for alle kampanjeledere i Viken Høyre fra nå og frem til valgdagen.

Celine Dørum Pettersen er student på Westerdals hvor hun tar en bachelor i strategi og PR. Celine vil primært arbeide med digitale medier for Viken Høyre.

Deres oppgaver vil også være å koordinere og større regionale og lokale prosjekter, i nært samarbeid med både lokalforeninger, Viken Høyre og Høyres Hovedorganisasjon.

Tord Deilok startet 1.februar og Celine Dørum Pettersen starter 1.april, og vi ønsker dem hjertelig velkommen.

Kontaktinformasjon:

Tord Deilok:  tord.deilok@hoyre.no