Nominasjonsprosessen for Alver Høgre

11. September skal Alver Høgre nominere våre kandidater til kommunestyreperioden 2019-2023. Dette blir et historisk møte hvor vi vedtar den første listen for Høgre til nye Alver kommune.

Nominasjonsprosessen er lagt opp med følgende mandat:

1. Nominasjonskomiteen skal legge fram sitt forslag til nominasjonsliste innan 1. august 2018. Nominasjonsmøtet skal haldast i september.

2. Det vert gjennomført ett nominasjonsmøte, kor både ordførarkandidat og resten av lista velges på samme møte.

3. Nominasjonskomiteen må i sitt arbeid legge stor vekt på balanse mellom kandidatane med omsyn til alder, kjønn og bakgrunn.

4. Nominasjonsprosessen skal gjennomførast i dialog og med innspel frå medlemmer og andre støttespelararar.

5. Nominasjonskomiteen må aktivt arbeide for å få inn nye og kjente ressurspersonar på lista som har stor tillit i lokalsamfunnet.

6. Nominasjonskomiteen blir beden om å gjennomføre intervju med toppkandidatane, der ein mellom anna kjem inn på bakgrunn, politisk hjartesak, motivasjon, forventningar m.m. Det blir lagt til grunn at alle kandidatane på lista er medlem i Høgre/sideorganisasjonar på det tidspunkt komiteen sitt framlegg blir presentert.

7. Leiar i nominasjonskomiteen rapporterer om status for framdrift i arbeidet til styret for Alver Høgre.

Nominasjonskomiteen har denne samansetjinga:

1. John Bauge (leiar)

2. Audun Sylta