Prinsipprogramprosessen for Alver Høgre

Alver Høgre skal vedta et prinsipprogram som danner grunnlaget for den videre programprosessen mot kommunestyreperioden 2019-2023. Det historiske prinsipprogrammet skal vedtas 4. september 2018!

Programkomitéen har arbeidet med følgende mandat til grunn:

1. Programkomiteen skal legge fram forslag til overordna program innan 12. august 2018. Programmet skal vere vedtatt før nominasjonsmøtet skal haldast i september.

2. Programprosessen skal gjennomførast med stor vekt på dialog/innspel frå medlemmer, innbyggjarar og organisasjonar. Det inneber at programkomiteen i sitt arbeid i størst mogleg grad skal involvere ressurspersonar frå næringsliv, frivillige lag og organisasjonar, interessegrupper (t.d. pendlarar) og andre.

3. Komiteen opprettar etter behov referansegrupper på viktige tema, som til dømes næringsutvikling, arealutvikling, oppvekst m.m.

4. Komiteen skal halde opne innspelsmøte på ulike stader i Alver kommune. I tillegg skal programkomiteen våren 2018 organisere dørbank der vi ber innbyggjarar kome med innspel sine viktige saker. Programkomiteen må også legge til rette for dialog med innbyggjarar/næringsliv på internett/sosiale media.

Programkomiteen har følgende sammensetning:

1. Kennet Johansen

2. Vibeke Angelskår Erstad

3. Ingrid Fjeldsbø

4. Johan Edgar Næss

5. Thomas H. Wallem

6. Nils Marton Aadland (leiar)

7. Thomas Larsen

8. Britt Ormark