Vil du være med på laget?

Foreslå kandidater til Asker Høyre

Erna og en engasjert Asker Høyre gjeng på torget i Asker Sentrum 🙂

Nr. 1 og ordførerkandidat Lene Conradi ble valgt på Asker Høyres nominasjonsmøte 28. mars 2022.

Prosessen med å finne de øvrige 60 kandidatene er i fullt gjenge. Kretsene i Asker Høyre har frist til 15. juni med å fremme forslag (i alfabetisk orden) på kandidater. Deretter vil nominasjonskomiteen, med fortsatt involvering av kretsene, arbeide fram et listeforslag som bekjentgjøres senest 14 dager før nominasjonsmøtet. Siste trinn i prosessen er nominasjonsmøte 23. november.

Arbeidet med å finne nye, dyktige og motiverte kandidater er ikke avsluttet. Vi trenger mange gode kandidater som kan tenke seg å stå på vår liste og gjøre en jobb for Asker som folkevalgt. Det å være aktiv i lokalpolitikken er utrolig spennende, og vi ser frem til å få med oss flere nye kandidater som vil være med å utvikle vår nye kommune.

Vi vil med dette oppfordre deg til å ta kontakt om du kunne tenke deg å være med på laget, eller om du kjenner noen som du gjerne skulle sett på Asker Høyres liste ved kommunevalget.

Hvis dette kan være noe for deg, ta kontakt med nominasjonskomitéens leder Morten Strand på mail; mortst2@online.no eller telefon: 915 69 790. Alle innkomne forslag til kandidater vil bli behandlet av nominasjonskomiteen.

Dersom du vil være en ressurs vi kan kontakte i forbindelse med selve valgkampen, send oss gjerne en beskjed pr e-post:  asker.hoyre@asker.kommune.no så setter vi deg på en liste over personer vi vil ta kontakt med når det nærmer seg.

Igjen takk for at du støtter oss med ditt medlemskap –det er en viktig støtte i seg selv, som gir oss bedre grunnlag for å drive partiet i det daglige, samt gjøre det godt i valgkamparbeidet.

Med vennlig hilsen Morten Strand, Leder av Nominasjonskomitéen