Kultur og fritid

Deltaking i frivillige organisasjonar av ulik art skapar tilhøring, fellesskap og lokal identitet. Frivilligheit bidrar til gode opplevingar for store og små, og er ein viktig del av samfunnet vårt. Høgre meiner at eit levande og rikt kulturliv er viktig for livskvalitet, læring og helse. Høgre vil ha eit mangfald av kulturuttrykk, og vi meiner det er med på å gjere Austrheim til ein meir attraktiv stad å leva.

AustrheimHøgre vil:

Bidra til at vi har gode møteplassar i alle deler avkommunen

Jobbe for at Austrheim har fritidstilbod for allemålgrupper

Prioritere støtte til lag og organisasjonar somarbeider for barn og ungdom

Støtte biblioteket sitt arbeid for å fremje leselyst

Arbeide for at barn og ungdom får aktuelle og variertefritidstilbod og god tilgang til sjøaktivitetar og fysisk aktivitet

Samarbeide med Redningsselskapet slik at barn fråbarnehagane og skulane blir kjende med tryggleik på sjøen

Arbeide for at idretten skal ha gode vilkår og sikrevedlikehaldet av Austrheim Idrettspark

Sikre drifta og vedlikehaldet av det nye ungdommenshus ved Austrheimhallen slik at ungdomsklubben har eit best moglegfritidstilbod

Vidareføre NAV-prosjektet Ungdomslosen

Fornye ruspolitisk handlingsplan

Støtte haldningsskapande arrangement m.m. som gjeldtrafikk, ungdom og fart