Årsmøte 2023

Nytt styre bla valgt: UH her ved fylkesleder Erlend Monstad Lund, Ann Christin Horsgaard, Erik Holmelin, Nina Elisabeth Bratlie, Jan Helge Fossr, Tobias Bjørndal, Steinar Vesterdal, Gard Milton, leder Torbjørn Fevang, Bjørnar Godt Daae. Jette Dyrnes, Trygve Egenes Leo White (Færder UH) var ikke tilstede da bilde ble tatt. Foto: Færder Høyre

Færder Høyre avholdt årsmøte tirsdag 28. november i kommunestyresalen på Tinghaug.

Det var godt frammøte med 27 stemmeberettigede. Fylkesordfører Anne Strømøy var gjest og fortalte hva de jobber med på fylket. Mye av det berører selvfølgelig også Færder, bl.a penger til Nøtterøy vgs, fond til bruk til Frisk Oslofjord, og selvfølgelig noe fylkesordføreren alltid har på sin agenda; utenforskap 😊

Torbjørn Fevang var møteleder, Lise Larsen Lie var referent, og tellekorps var Jan Helge Fosse og Tobias Bjørndal. Til å signere protokoll; Gard Milton og Ann Christin Horsgaard.

Styres beretning med rapport fra sideforeningene ble lagt fram, samt styrets statusrapport. Rapport fra kommunestyregruppen ble holdt av Tom Mello. Det meldes om at foreningen og kommunestyregruppa jobber godt sammen 😊

Årsmøtet berømmer Færder Unge Høyre. Aksjoner fra ungdommen har gjort at FUH nå har over 50 medlemmer! Det må være «all time high». Gratulerer! 🥳💙

Under ledelse av Pål Ese passerte vi over 100 aktiviteter i valgkampen! Det var mange som bidro, og det ble mange slitte skosåler!

Tom Mello ble ordfører for Høyre i Færder og vi oppnådde også å få fast representasjon i fylkestinget med 5. plass til Pål Ese.

Jan Helge Fosse orienterte om foreningens økonomi.
Elisabeth Daae – innkommende forslag med diskusjon om evaluering av valgkamp, kvinneandel og media.

Valg av styremedlemmer med vararepresentanter og revisorer:
Torbjørn Fevang – leder
Jette Dyrnes – nestleder
Trygve Egenes – nestleder
Nina Elisabeth Bratlie – medlem
Bjørnar Godt Daae – medlem
Jan Helge Fosse – medlem
Gard Milton – medlem
Steinar Vesterdal – varamedlem
Ann Christin Horsgaard – varamedlem
Tobias Bjørndal – varamedlem
Unge Høyre/ vara
Senior Høyre/vara

Revisorer:
Rune Ramstad og Tor Ivar Kolpus
Fylkesrepresentant Pål Ese

Styret konstituerer seg i første møte.

Valgkomitéen har bestått av:
Magda Flatmo – leder
Gunstein Sundene
Rolf Sundklakk
Senior Høyre
Unge Høyre

Valg av ny valgkomité:
Rolf Sundklakk
Nina T. Bjørnstad
Elisabeth Aasland
Senior Høyre
Unge Høyre