Tom Mello – ordfører

Med bakgrunn fra næringslivet og mange år i lokalpolitikken så mener jeg at jeg har fått god forståelse for det nødvendige samspillet mellom det offentlige, privat virksomhet og innbyggerne. Næringslivet og privatpersoner må vise forståelse for at viktige samfunnsinteresser må være førende, og det offentlige (vi politikere) må forstå at næringsinvesteringer avhenger av en forventning om lønnsomhet.

Hjertesak 💙👇🏼
Høyres slagord «Skape mer og inkludere flere», er selve kjernen i hvorfor jeg driver med politikk. Alle folk er like verdifulle, uansett alder, bakgrunn, etnisitet og legning. Å ha en jobb og gå til er det viktigste «våpenet» mot barnefattigdom og utenforskap.

Kunsten er å forene alle gode krefter for utvikling og trygging av lokalsamfunnet. Verdiskapning, skole og velferd innen alle sektorer er gjensidig avhengig av hverandre. Jeg tror at tillitsforholdet som har utviklet seg i Norge gjennom generasjoner er vårt gull. Det kan være tøffe politiske dragkamper, og vi har forskjellige løsninger, men vi vil alle det beste for innbyggerne i Færder.

«Å kunne mestre de store og små tingene i livet sitt er grunnleggende for trivsel og selvfølelse»

Toms hjertesak

Tom Mello