Larvik Høyres prøvenominasjon

Innkalling til Larvik Høyres prøvenominasjon

Prosessen frem til stortingsvalget er godt i gang. Den første milepælen er å avgjøre hvem som skal stå på Vestfold Høyres valgliste. Hvem det blir skal bestemmes på nominasjonsmøtet til Vestfold Høyre 1.november.

I forkant av nominasjonsmøtet skal det foregå både urnominasjon og prøvenominasjon. Urnomunasjon er en rådgivende avstemning som sendes ut til fylkespartiets betalende medlemmer. En prøvenominasjon er et medlemsmøte i lokalforeningene der hver lokalforening kommer med et listeforslag til nominasjonskomiteen.

På møtet vil vi også velge Larviks delegater til Vestfold Høyres nominasjonsmøte. Larvik skal velge 16 delegater + vara.

Larvik Høyres prøvenominasjon vil foregå 12.september. Alle betalende medlemmer er velkomne til å delta. For å ha stemmerett må man ha vært medlem i minst 4 uker, og betalt kontingent før møtet starter. Medlemmer av Larvik Senior Høyre og Larvik Unge Høyre er automatisk medlem av Larvik Høyre, og har også stemmerett på prøvenominasjonsmøtet.

Praktisk info:

Dato: 12.september 2024
Klokkeslett: 18:00 (registrering fra 17:30)
Sted: Larvik Rådhus, Romberggata 4. Møterom Hedrum
Bevertning: Enkel servering med noe godt å bite i, kaffe og brus
Styret vil sende ut sin innstilling i forkant.

Vel møtt!

Beste hilsener