Ulla Nævestad (1945 – 2021)

Liers tidligere ordfører Ulla Nævestad døde den 26 juli etter kort tids sykeleie, 75 år gammel. Ulla bisettes i Sylling kirke 13 august kl 13.30.

Ulla Nævestad utenfor Lier rådhus
Foto: Lierposten

Det var med stor sorg Lier Høyre mottok Ullas plutselige bortgang i slutten av juli. Ulla har vært ordfører i Lier sammenhengende i 16 år fra 1995 til 2011, og satt ved sin bortgang som representant i kommunestyret og leder for Lier Senior Høyre. Ulla har betydd mye for Lier og Høyre og vil bli dypt savnet. Lier Høyre innstiller alle «ordinære» valgkampaktiviter som stands og aksjoner før begravelsen.

Sermonien i kirken vil være for inviterte. Inviterte fra Lier Høyre er ordfører Gunn Cecilie Ringdal, gruppeleder Søren Falch Zappfe og leder for Lier Høyre Frode Sundseth. Stortingsrepresentant Trond Helleland er også invitert.

Alle som vil ønskes velkommen til å stå på utsiden av kirken der det vil være lydoverføring. Begravelsen vil også streames fra minnesiden til Ulla på Jolstad.no.

Et liv i felleskapets tjeneste – Lierposten (Lukket side)

Ulla var selve symbolet på Lier – drammens Tidende (Åpen side)