Årsmøte og valg av styremedlemmer

Lillestrøm Høyres årsmøte gjennomføres den 16. november. Vi får besøk av 2. nestleder i Høyre Tina Bru. Vi håper du vil sette av kvelden.

På årsmøtet skal det velges nye styremedlemmer. Årsmøtet skal også innstille til to revisorer og utsendinger til fylkesorganisasjonens årsmøte.

Vi ønsker derfor å vite om du ønsker å stille deg til disposisjon for valgkomiteen det neste året eller de to neste årene. I tillegg tar vi gjerne imot tips på andre medlemmer av foreningen vår som kan være aktuelle for noen av vervene som skal velges på årsmøtet.

Dersom du selv ønsker en av disse vervene eller vet om en eller flere valgkomiteen bør ta en prat med, så setter vi pris på en epost fra deg.

Styret i Lillestrøm Høyre står for den organisatoriske driften av foreningen. Det innebærer å gjennomføre medlemsmøter og medlemsaktiviteter, valgkamp, rekruttere nye medlemmer, profilering og mediearbeid, og politikkutforming. Styret består av én leder, to nestledere og fem styremedlemmer. Alle medlemmene i foreningen Lillestrøm Høyre kan stille til verv.

Alle henvendelser til valgkomiteen rettes på epost til: Valgkomiteens leder Christopher Honningsvåg på e post: christopher.honningsvag@gmail.com

Frist for å melde inn forslag: 07.11.21

Med vennlig hilsen valgkomiteen