Arkiverte utgaver av Budstikka

Fra første utgave i 1967 frem til i dag har Oppegård Høyre, og nå Nordre Follo Høyre, utgitt Budstikka.

Første utgave av Budstikka fra 11. mai 1967 starter som følger:

Valgledelsen i Oppegård Höyre har besluttet å sende ut til partiets medlemmer og andre interesserte aktuelle informasjoner med jevne mellomrom för kommunevalget den 24. og 25. september 1967. Det er vårt håp at flest mulig tar seg tid til å lese disse informasjonsskrifter slik at så mange som mulig kan ha kjennskap til argumenter og fakta i valgkampen, og på den måten bedre skal kunne före Höyre-valgkamp blandt venner, naboer og bekjente i kommunen.

Vi er deg meget takknemlig om du vil ta deg tid til å lese disse informasjonsskrifter, og vi tar med glede imot forslag til emner som bör behandles på denne måte.

Dette står seg fortsatt godt. Selv om Facebooksiden vår har overtatt mye av informasjonsformidlingen har vi fortsatt Budstikka, og ønsker å fortsette med det. Har du innspill til emner «som bör behandles på denne måte» ber vi deg ta kontakt med Benthe A. Biltvedt som er redaktør.
Og som inspirasjon kan du altså her se gjennom de første 50 år med Budstikka.
God lesing!

Arkiverte utgaver: