Julehilsen fra styret i Nordre Follo Høyre

Kjære medlem i Nordre Follo Høyre,

Når juletiden nærmer seg kjenns det naturlig å sende en ekstra tanke til de som akkurat nå må oppleve krig i sitt eget hjemland. Det gjør også at man føler en særlig takknemlighet at vi i Norge får leve i fred denne julen.

Vi har et meget spennende år fremfor oss. Vi skal nominere og velge de som skal stå på listen vår til kommunevalget i tillegg til vår ordførerkandidat som allerede er valgt. Vi skal lage ferdig og beslutte programmet vårt. Og vi skal drive valgkamp for valgseier i lokalvalget til høsten.

Dette er på mange måter styrets og foreningens tre viktigste og mest spennende oppgaver. Alt dette gleder vi oss til.

Men dette er oppgaver som vi gjør sammen som forening, og det er rom for alle. Oppfordrer gjerne oss alle sammen å tenke igjennom hvordan du ønsker å bidra i 2023. Kanskje som aktivt medlem, kanskje i utvalg og styrer, eller kanskje som direkte deltaker i den fysiske valgkampen.

Akkurat i disse dager går det godt for Høyre. Både nasjonalt og lokalt. Når 2023 er over, så kan Cecilie være ordfører i Nordre Follo og Thomas kan være fylkesordfører i Akershus. Samtidig er Sivert leder for Akershus Unge Høyre og Tine er på Stortinget. Det viser til mulighetene, styrken og bredden vi har i foreningen.

Tusen takk at du er med på laget!

Med disse ordene ønsker jeg og hele styret alle sammen en riktig God Jul og et Godt Nytt år.

Kristian Forslund,