Kjære gode Høyre-venner!

Årets først halvår har vært fylt av aktivitet. Kommunestyregruppa har behandlet 70 saker bare i kommunestyret. I tillegg kommer alle sakene i utvalg og formannskapet. Programarbeidet er godt i gang og det har vært valg av ordførerkandidat. Vi har vært godt synlige i media, noe vi selvsagt skal fortsette med i økende grad fremover. For valgkampen er godt i gang og vi skal fremover farge Nordre Follo blå!

Cecilie Dahl-Jørgensen Pind, gruppeleder og ordførerkandidat

Jeg har vært så heldig at jeg har fått delta på Høyres landsmøte, ja til og med fra talerstolen, og andre større samlinger med Høyre sentralt og lokalt. Det gjøres mye godt arbeid i gruppa og foreningen, og den jobben ønsker vi at enda flere skal være med på. Vi trenger flere medlemmer og flere til å delta i det flotte arbeidet vi gjør i lokalpolitikken. Så snakk med venner og kjente, og få dem til å bli med på det beste laget!

Jeg mener fortsatt at å slå sammen Oppegård og Ski var en riktig beslutning, og vi i Høyre skal fortsette å jobbe FOR Nordre Follo. Vi skal være partiet som jobber for å samle kommunen, ikke bruke penger på kostbare reverseringer og symbolpolitikk. Vi skal heller ikke nøre opp under debatter som bidrar til å skape skillelinjer mellom de to gamle kommunene. Jeg vil fortsette å jobbe for å finne gode løsninger for innbyggerne i kommunen vår, helt uavhengig av hvilken adresse de har.

For de fleste er sommerferie snart i gang og det er tid for å lade batterier og nyte gode feriedager. Sommeren er til for å skape gode minner med familie, venner og kjente, og jeg håper alle også tenker på å ta med en som kanskje ikke har så mange rundt seg.

I Norge er vi så heldige at vi har allemannsretten, som er vår gratisbillett til naturen. Så pakk sekken med primus, termos, telt eller hengekøye og ta turen ut. Opplev nye steder, bestig nye topper og finn dine nye perler der DU lader opp DINE batterier aller best. Reis kort eller reis langt bare husk sporløs ferdsel. Kanskje er din perle i kommunen vår?

Uansett, om du skal reise i inn- og utland eller skal ha ferie hjemme; jeg ønsker alle en riktig god sommer og håper dere lager gode minner! Gjerne med Høyre-genseren på.

Send gjerne inn dine ferieminner, så lager vi en hyggelig Høyre-ferie post på vår facebook-side.

GOD SOMMER!

Cecilie Dahl-Jørgensen Pind