Medlemsundersøkelse – vil du være med på valgkamp

Vi er klare til valgkamp, men kunne gjerne trenge flere aktive medlemmer til å være med på valgkampaktiviteter og synliggjøring av vår politikk.

Kjære Høyremedlem,

vi gleder oss stort over gode meningsmålinger, og det gir ekstra motivasjon inn i valgkampen.

Høyre er kommunens største parti og jeg håper at jeg har dere alle med meg i ønsket om å sikre vår ordførerkandidat Cecilie Dahl-Jørgensen Pind og hennes lag et best mulig grunnlag for å kunne overta makten ved høstens valg, og å etablere en stødig plattform for å kunne styre kommunen vår i de neste 4 årene.

Vi har en høyt motivert gruppe på 53 kandidater som er klare til aktiv valgkamp. Men vi vil gjerne også aktivere flere av våre medlemmer, og her kommer du inn! Vi håper at du kan ta deg tid til å svare på en kort medlemsundersøkelse.

Undersøkelsen går ut på å kartlegge holdninger til ulike valgkampaktiviteter og å rekruttere frivillige valgkampdeltakere blant våre medlemmer.

Det er helt uforpliktende å delta i undersøkelsen, det er kun dersom du krysser av for aktiv deltakelse i spørsmål 7 at du vil bli kontaktet (husk da også å fylle ut personalia i del 2, spørsmål 11–15).

Frist for innsending er onsdag 20. april.

Vårt mål er å drive en valgkamp som rydder all tvil til side og gjør behovet for et regimeskifte tydelig for flest mulig av velgerne!

Kristian Forslund
Foreningsleder, Nordre Follo Høyre