Nordre Follo Høyres partiprogram for 2023-2027

Et trygt program med klare ambisjoner og tydelig retning.

Følelsen av frihet
Nordre Follo Høyre har vedtatt et trygt partiprogram med klare ambisjoner for 2023-2027.

Vi vil mer for Nordre Follo

– Nordre Follo Høyre går til valg på et program med klare ambisjoner og en tydelig retning, sier ordførerkandidat Cecile Dahl-Jørgensen Pind.

Programmet vårt er likevel et gjenkjennelig og trygt Høyre-program som prioriterer oppvekst, eldreomsorg og utvikling – både av stedene våre og innenfor næring. Det er samtidig viktig for oss at vi fører en politikk som tar hensyn til privatøkonomien – derfor sier vi nei til eiendomsskatt. I en urolig tid der mange er bekymret for fremtiden og med økte kostnader i Norge, er det viktig med trygghet og forutsigbarhet. Vi vil at kommunen vår skal være god å leve i, med gode grønne løsninger og blå politikk.

Les hele programmet her: Nordre Follo Høyres program

Programprosessen startet høsten 2021. Underveis har vi har fått over 1000 innspill fra blant annet innbyggere, foreninger og næringsliv. Nordre Follo Høyre mener derfor at programmet svarer på utfordringene næringslivet, frivilligheten og innbyggerne møter.

– Jeg synes vi har hatt en inkluderende og god prosess, og vil rette en stor takk til alle som har kommet med forslag til programmet vårt. Jeg er veldig stolt av programmet, og gleder meg til å fortelle om Høyres løsninger på stands, husbesøk og på andre valgkampaktiviteter fremover, sier Cecilie.

Last ned programmet her: