Over til Høyre

Nordre Follo Høyre vil gjerne følge våre medlemmer og sympatisører tettest mulig. I et forsøk på å komme i kontakt med velgerne på en ny måte, har vi lansert podkasten «Over til Høyre».
Navnet henspeiler først og fremst på vårt mål om igjen å komme i styringsposisjon med et stødig grep om ordførerklubben, men også på radio som medie der «Over til …» er et velkjent begrep når ansvar for sendingen forflyttes fra reporter til reporter.

Faste reportere er Kristian Forslund og Knut Oppegaard. Vi tar sikte på typisk én sending i måneden, men lar oss selvsagt utfordre til hyppigere frekvens ved behov, f.eks. i forbindelse med valget. Dersom du har forslag til temaer eller intervjuobjekter, er du velkommen til å ta kontakt.

Så langt har vi hatt to sendinger som vi håper mange har fått med seg. Fordelen med podcast er at hvem som helst kan lytte akkurat når de vil. Har du fortsatt ikke fått med deg sendingene så langt, er det bare å favorittmerke podkasten vår og lytte i vei. Da blir du også varslet om nye sendinger. Vi legger opp til ca 20 min varighet, akkurat like lenge som togturen fra Nordre Follo til byen. Du finner alle våre podkaster her.