Velkommen til nominasjonsmøte og årsmøte i Randaberg Høyre

Kjære medlem av Randaberg Høyre. Det kalles herved inn til nominasjonsmøte og årsmøte i Randaberg Høyre 19.november kl. 19 i kommunestyresalen.

Alle medlemmer er velkomne. For å ha stemmerett under nominasjonsmøte må man ha stemmerett under valget neste år. Nominasjonsmøtet skal vedta Randaberg Høyre sin valgliste for kommunestyrevalget i 2023. Nominasjonskomiteen, bestående av Svein Arild Harestad (leder), Jorunn Utheim (medlem) og Sigmund Froestad (medlem) har over flere måneder utarbeidet en enstemmig innstilling til valgliste.

Innstillingen er som følger (Ordførerkandidat Renate Kolnes er allerede nominert på et tidligere nominasjonsmøte):

Spørsmål angående listen kan rettes til Svein på tlf. 905 01 178 eller mail sharestad@gmail.com.

Under årsmøtet, som følger rett etter nominasjonsmøtet, vil et nytt styre for 2022-2023 bli valgt. Valgkomiteen for årsmøtet består av Svein Livar Haga (leder) og Kenneth Altamiranda Hansen (medlem). Dersom du ønsker å stille til verv i Randaberg Høyre kan du ta kontakt med Svein Livar via tlf. 920 42 147.