Programarbeidet er i gang

Tromsø Høyre har satt i gang arbeidet med partiprogram for neste kommunestyreperiode og styret har nedsatt en programkomité som vil jobbe frem et forslag til nytt partiprogram.

Tromsø Høyres programkomite

Du kan allerede nå gi dine innspill til Tromsø Høyres program her.

Programkomiteen for Tromsø Høyre har nå hatt sitt første møte og startet arbeidet med partiprogrammet for kommunestyreperioden 2023-2027. Komiteen er innstilt på en bred runde med besøk og tilbakemeldinger fra næringsliv, lag og foreninger for å få gode innspill på hvordan Høyre kan bidra til å utvikle Tromsø videre. Et førsteutkast av programforslaget fra komiteen vil legges frem på Tromsø Høyres årsmøte høsten 2022 for så å sendes på høring og endelig vedtas av Tromsø Høyres medlemmer vinteren 2022/23.

Programkomiteens viktigste oppgave fremover er å etablere et tydelig og samlende politisk prosjekt for Tromsø. Dette starter med programkomiteens plan om «100 møter og 1000 nye ideer» for å involvere hele Tromsø-samfunnet i utarbeidelsen av Høyres prosjekt for Tromsø.

Programkomiteen består av:

Markus Akselbo, leder

Hilde Sjurelv

Brage Bolstad-Andreassen

Cecilie Mathisen

Tom Willeng Strøm

Anne Berit Figenschau

Kristian Støbach Wilhelmsen

Line Fusdahl

Trond Nylund

Sebastian Henriksen

Anders Tørresen, Unge Høyre

Rolleiv Lind, Senior Høyre

Om det er spørsmål til arbeidet eller prosessen er det bare å ta kontakt med leder av komiteen Markus Akselbo, på e-post markus@hoyre.no eller mobil 93057121.