Julehilsen fra Vennesla Høyre

Her er en liten julehilsen fra Høyres kommunestyregruppe med en oppsummering av det politiske året 2020 i Vennesla.

Kjære alle medlemmer i Vennesla Høyre

Et spesielt år er i ferd med å ebbe ut. Covid 19 har definitivt brakt med seg mange og store utfordringer. Det gjelder enkeltpersoner, det gjelder familier, og det gjelder ikke minst mange i næringslivet.

Til tross for de begrensningene pandemien har skapt, har aktiviteten i Vennesla Høyre vært stor. Politisk har vi markert oss i viktige saker. Å være i opposisjon slik vi er, må utnyttes ved å ha klare Høyre standpunkter og markeringer.

Ingen skal være i tvil om hva som er Høyre alternative politikk. Det synes jeg våre politikere har vært flinke til…

Som lokallag har vi arrangert flere gode medlemsmøter der vi har invitert gjester fra nabokommunene, og blant annet har hatt fokus på det viktige programarbeidet som nå er i ferd med å meisles ut fram mot Stortingsvalget 2021.

Gruppemøter for alle medlemmer

Gruppemøtene våre i forkant av kommunestyremøtene er selve ryggraden i det politiske arbeidet vårt. Vi møtes og diskuterer sakene som skal behandles, takhøyden er stor, klimaet er godt og stemningen høy. Mitt håp som lokallagsleder er at enda flere av medlemmene våre vil komme på gruppemøtene. Hvor aktiv du vil være, bestemmer du selv. Men vi trenger meningene og innspillene dine! Så derfor ønsker jeg alle varmt velkommen til disse viktige møtene. Følg med på FB når gruppemøtene arrangeres.

Gruppemøtene er over for 2020. Nå skal vi feire jul. Og så går vi inn i 2021,- et år vi har store forventninger til. Nå som vaksinasjonen mot corona skal iverksettes, kan vi jo ikke tro annet enn at vi i løpet av året vil komme tilbake til normalen. Og så blir det et spennende valgår. Vi i Vennesla Høyre er klare til å gå ut å kjempe for at Erna skal få fornyet tillit!

Jeg takker alle som står på i vårt lokallag, politikere, styremedlemmer og medlemmer som kommer på gruppemøtene. Jeg ønsker alle en gledelig, fredelig jul og godt nytt år!

Varm hilsen fra Nina Ledang