Ensaksinteressert? Helhetsorientert? Nå har du sjansen til å påvirke

Alle partier i Bærum har nå begynt prosessen med å skrive nytt program for perioden 2023–27. Alle vil gjerne ha et best mulig partiprogram, og vi i Høyre tror at innbyggerne som vet hvilke utfordringer de opplever i hverdagen, kan gi oss gode innspill til hvordan vi kan gjøre bærumssamfunnet enda bedre.

Dag Egil Strømme i høyrejakke

Noen skriver e-post til kommunen når de ikke er fornøyd med en kommunal tjeneste, noen skriver i avisen når de opplever frustrasjon eller urimelighet. Vi som er politikere, opplever stadig at folk tar kontakt når man opplever at noe burde vært gjort annerledes fra kommunens side.

Alt dette er vel og bra, og vi politikere tar med oss alle innspill og spørsmål og følger opp inn mot kommunens administrasjon. Vi ønsker å levere gode tjenester til innbyggerne på alle områder.

Hvert fjerde år skriver partiene program, og vi som er med, er veldig interessert i innspill fra enkeltpersoner og organisasjoner. Nå har akkurat du som leser dette, en gylden mulighet til å gjøre partiene oppmerksomme på en enkeltsak som du ser kan løses bedre, eller kanskje du har lyst til å være med å tenke helhet, diskutere med partikolleger og forme bærumspolitikken de neste fire år?

Det finnes veldig små og lokale kretser, og det finnes mange små og større verv. Meld deg inn i et parti og still deg gjerne til rådighet på en liste, da vel.

Det er nå timingen er riktig. «Sammen skaper vi fremtiden», sier vi i visjonen for bærumssamfunnet. Bli med da!