God jul og godt nytt år!

Etter et spennende og fremgangsrikt år nærmer julen seg, og vi kan alle ta oss skikkelig fri og være sammen med venner og familie. Vi har mye å takke for i året som har gått. Vi vil takke Henrik, Haakon og Hilde for innsatsen de har lagt ned for partiet de siste to årene. De har ledet oss på en fantastisk måte gjennom et av de beste kommunevalgene for Bærum Høyre, gjennomført innholdsrike medlemsmøter og ledet arbeidet med et ambisiøst partiprogram som er grunnlaget for politikken vår de neste fire årene.

Vi vil også sende en stor takk til alle dere medlemmer som bruker fritiden på Høyre og lokalpolitikken i Bærum. Innsatsen dere har lagt inn er utrolig viktig – både for å utvikle politikk, for å vinne valg og for å bygge en god kultur. Bærum Høyre leverte en av sine beste valgkamper, og innsatsen ga oss et valgresultat på hele 47,7 prosent! En økning på 5,3 prosent fra 2019. Bærum Høyre har nå 25 av 51 representanter i kommunestyret, og vi er glade for at Lisbeth fortsetter som ordfører. Haakon fra Høyre ble også valgt som varaordfører, og Høyre leder planutvalget, hovedutvalg for oppvekst og utdanning og hovedutvalg for frivillighet og kultur.

Vi fikk også denne gangen budsjettenighet med Venstre, Fremskrittspartiet og Kristelig Folkeparti. Budsjettet inneholder mye god Høyrepolitikk, som vi gleder oss til å se resultatene av i tiden fremover. Vi hadde ikke klart disse resultatene uten innsatsen fra alle våre medlemmer som stilte opp i arbeidet med partiprogram og i valgkampen!

Tusen takk til dere som stemmer på Bærum Høyre år etter år og støtter vår aktivitet som medlemmer.

Vi ønsker dere alle en riktig fin julehøytid og et godt nytt år. Vi gleder oss til å se dere på nyåret – det er mye spennende i vente!

Hilsen ledertrioen i Bærum Høyre

Haakon Christopher Sandven – lokallagsleder