Forsvarspolitikk og uformelle samtaler på City

Byens folk kan få med seg to Høyre-arrangementer på samme dag tirsdag 26. februar:Norges forhold til RusslandogVelgaard møter velgerne.

Det legges opp til en skikkelig Høyre-kveld på Hotel City tirsdag 26. februar når ordførerkandidat Truls Velgaard først møter velgere og partivenner til uformelle samtaler over et glass eller en kopp i City Bar && Spiseri 18.30. Som en glidende overgang fra det uformelle til det mer faglige inviteres alle nemlig også til et foredrag man sent vil glemme, idet Tormod heier fra Forsvarets Høgskole kommer for å snakke om vårt forhold til Norges største naboland.

Heier er ekspert på Norges forhold til Russland når det kommer til krysningspunktet politikk og militærmakt, og vil belyse dette forholdet under sitt foredrag, som holdes i samme etasje som Velgaard møter velgerne. Møt opp for en uformell samtale, bestill noe godt fra baren og gjør klar for en Høyre-kveld utenom det vanlige.

Velgaard møter velgerne fra 18.30 i City Bar og Spiseri

Norges forhold til Russland 19.30 i samme etasje.