Vervekonkurranse i Fredrikstad Høyre

Ordførerkandidat Truls Velgaard har følgende beskjed til alle Høyres medlemmer i Fredrikstad: Det har skjedd noe med Fredrikstad Høyre, og vi ønsker oss flere støttespillere. Verv en venn og delta i konkurransen om flotte premier!

Det har virkelig skjedd noe i Fredrikstad Høyre. Vi har et viktig politisk budskap hvor vi ønsker å bygge innbyggernes kommune, og styre kommunen på en mer effektiv og næringsvennlig måte enn dagens AP styre.

Fredrikstad Høyre opplever for tiden mange positive tilbakemeldinger, og vi ser med en veldig optimisme på mulighetene fremover. Vi har også en valgliste til bystyret med et 50-talls førsteklasses kandidater som vi ønsker å profilere. For å klare å konkurrere med Arbeiderpartiet er det viktig for oss å styrke medlemsmassen. Vi trenger dette både for å rekruttere og øke etterveksten, og det har ikke minst en økonomisk betydning fordi vi får støtte basert på antall medlemmer. Flere medlemmer styrker oss, både politisk, organisatorisk og økonomisk.

Vi ber nå om din hjelp. I ukene fremover har vi en vervekampanje hvor vi oppfordrer alle våre medlemmer til å bidra. Kanskje du har noen i familien, i vennekretsen eller blant kolleger som kunne tenke seg å støtte og styrke vårt arbeid ved å melde seg inn?

Dersom du vil bidra med å verve nye medlemmer kan vi forespeile deg mulighet til å vinne hyggelige vervepremier. Dette er reglene for vervekonkurransen:

1. Den som verver må ha betalt kontingent for 2019.
  2. Den som blir vervet må være et nytt medlem og må ha betalt kontingent for 2019.
  3. Den som blir vervet må være registrert som vervet av ververen.
  4. Det vervede medlemmet må verves til Fredrikstad Høyre. (Vervinger til Unge Høyre vil ikke telle)
  5. Konkurransen avsluttes 14.april.

I tillegg til hovedpremiene vil det deles ut en loddtrekningspremie. Hvert vervede medlem utgjør ett lodd i loddtrekningen.

Hvordan registrere verving av et nytt medlem?

1. Man kan registrere innmeldingen via egen profil på Høyre sine sider slik at det nye medlemmet direkte blir knyttet opp til deg som verver ved å trykke på knappen «Verv medlem».
  2. Man kan sende ut egen vervelink som registrerer innmeldingen på ditt medlemsnummer. Linken finner man ved å logge inn på Høyre sine sider og trykke på knappen «Verve via e-post.
  3. Den vervede kan registrere hvem som har vervet vedkommende ved innmelding.
  4. Man kan registrere seg som verver av det nye medlemmet manuelt ved å logge inn på Høyre sine sider, gå til min side og trykke på «mine vervede»

Alle vervingene skal da blir registrert på «min side» på Høyre sine sider.

Beste hilsen

Truls Velgaard