Friluftsområder i Klepp

FRILUFTSOMRåDERI KLEPP

Høyre vilarbeida for at Klepp skal ha gode friluftsområder for aktivitet der folk er.

Me sombur i Klepp kommune er heldige som har ein flott natur å boltra oss i. Jæren erunik i norsk samanheng og i Klepp kan me ver stolte av å ha Norges lengstestrand, Orrestranden på heile 5 kilometer. Nabostranda på Bore som sist helghusa Lydbølgefestivalen er perfekt for surfing og vannsport. Strendene våre erblant dei flottaste i verda der dei breier seg mot Nordsjøen, og strekk seg motJærens høge himmel. Med «Syden varme» haddeme nok hatt folkevandring til Jæren. Med respekt for den unike floraen ogfaunaen er strendene tilrettelagt for rekreasjon og utfart, og Friluftshuset påOrre er skreddarsydd for formålet. Klepp Høyre har gjort det til ein årevistradisjon å ta i eit tak når strendene våre skal ryddast etter ein lang vintar.Finkorna sand og krystallklart vatn vil nok kvalifisera for ‘Blått flagg’sertifisering når kommunen legg inn ein søknad.

Personelghar eg eit stort hjarta for Kleppeloen og det var ein viktig seier då me fekktunnel gjennom Kleppevarden – stolt over å ha vore med på laget. Kleppeloen erunik, ei lun og sentrumsnær perle som mange skular og barnehagar veit å nyttadagleg. Standarden på turvegen er berekna for turgåing, trimming og sykling, ogden har eit godt grusdekke som og er velegna for rullestol. Den snor seg gjennom eit spennande kulturlandskapsom byr på hundre år gamle majestetiske tre, sildrande bekkar og steingardersom slynger seg i terrenget. Her har generasjonar utfolda seg i fri leik og medflotte trimapparat er mitt barndomsparadis klar til å ta i mot nye brukarar. Kvarsommar samlar tusenvis seg i dei grøne bakkane rundt scenen til felles musikk opplevingog gylne øyeblikk når Klepp kommune held sin gratis friluftskonsert.

Klepp harog andre områder som inviterer til utfart i samspel med naturen. Turvegen langsFrøylandsvatnet, frå Orstad til Sandtangen er eit av dei og egner seg ypparlegfor småbarnsfamiliar. På lik linje med Kleppeloen er turvegen tilrettelagt og gårgjennom barskog, lauvskog og opne parti mot vatnet. Her er det fleire luneviker, der ein kan raste og området har eit rikt fugleliv, der ein kan oppleve svanepar og andefuglar med kyllingarpå ryggen eller små nøstar svinsande rundt seg i vannkanten. No er detspennande ting på gang med brua som ska gå frå Lalandsholmen på Kleppsida tilNjåskogen i Time. Målet er å gjere Frøylandsvatnet og turområdet endå meir attraktivtog tilgjengeleg. ‘Midgardsormen’er eit stort dugnadsprosjekt,der organisasjonar, Klepp og Time kommune, næringslivet og privatpersoner tekeit felles løft.

All ære til Bryne Vel somhar trudd på og aldri gitt opp draumen.

Godt val

KleppHøyre