Takk for en god valgkamp!

Og gratulerer med et godt valg for Høyre her i Klepp.

Vi kan se fram til fire nye år med borgerlig regjering. Det betyr mye for Norge. I bloggen sin takker Erna Solberg for tilliten og oppsummerer veien videre: ” Velgerne har gitt oss mandat til å fortsette å modernisere Norge. Omstille norsk økonomi til å bli grønnere, smartere og mer nyskapende. Fornye, forenkle og forbedre offentlig sektor. Forsterke grunnlaget for sterkere økonomisk vekst og flere nye jobber. Etterleve forpliktelsene fra Paris-avtalen. Regjeringen vil invitere Stortinget til å sammen diskutere og finne løsninger på de store utfordringene vi har foran oss. ”

Les gjerne selv https://erna.no/2017/09/22/de-neste-fire-ar

Klepp Høyre hadde en aktiv valgkamp. Takk til alle for en flott innsats! Takk til alle som var med og banket på dører, stod på stands og var med på messer. I år var det spesielt fokus for oss at vi hadde en sterk og god Høyrekandidat her fra Jæren. Margret Hagerup fra Time stod på en fjerdeplass, og fikk en plass på tinget med god margin. Nå gleder vi oss til fortsettelsen. Det betyr mye å ha en representant fra vår egen region. Vi ønsker Margret lykke til!

På bildet ser de fem listetoppene fra Rogaland: fra venstre Aleksander Stokkebø, som kom inn som vara på femteplass. Videre på bildet Sveinung Stensland, Margret Hagerup, Tina Bru og Bent Høie. En flott Rogalandsbenk for Høyre!